Gå til innhold

Vil bare si takk.

Gjest Blåbærpiken

Anbefalte innlegg

Gjest Blåbærpiken

Frosken, Bella, Cathlin, Carwing, Multippel, Skal. Det var alle.

Jeg ville bare si takk for gode svar. Jeg må liksom tenke meg om noen dager, før jeg ser hva som -egentlig- står skrevet. Jeg svarer muligens for raskt, før jeg har forstått hva som står.

Og nyttegjøre meg det. Dere forsøkte støtte, og jeg var så sort i hodet mitt. Jeg veksler mellom normal, og traumetankegang i hodet mitt. Da ser jeg ikke klart. Men når jeg leser det på nytt og på nytt, skjønner jeg mer av hva dere forsøker å formidle.

Så takk for at dere forsøkte hjelpe meg. Og si at det er ok. At jeg er som jeg er. Det er lov. Frosk; du hadde gode poeng. Og Bella, det er litt kult å være sær ;-)

Jeg ser ikke helt hva som står skrevet, før jeg lander.

Ser det bare litt sent, bruker litt tid. Fordi jeg kjemper om å tenke på en annerledes måte, i hodet mitt. Den nyanserte måten å tenke på om verden. :-) Takk for gode svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286155-vil-bare-si-takk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...