Gjest profile Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Hei, Lurer litt på om jeg som privatperson kan søke direkte på et DPS, eller om det må gå via fastlegen? (Er klar over at en må ha henvisning for å få behandling.) Kan en søke på flere DPS'er samtidig? Blir frustert over psykisk helsevern systemet... 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Du kan ikke søke på flere dps samtidig, kun ett. Om du kan søke selv er jeg usikker på. http://www.frittsykehusvalg.no/sidemaler/VisStatiskInformasjon____2028.aspx 0 Siter
Orio Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Du må ha henvisining fra fastlegen, som ellers i spesialisthelsetjenesten. Er det noen grunn til at du ikke vil innom fastlegen? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 All behandling i spesialisthelsetjenesten (også DPS) krever henvisning fra lege. 0 Siter
Gjest profile Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Du må ha henvisining fra fastlegen, som ellers i spesialisthelsetjenesten. Er det noen grunn til at du ikke vil innom fastlegen? Ikke noen spesiell grunn til det, jeg bare tenkte at jeg kansje kunne søke direkte der gikk det raskere, men det går visst ikke:/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.