Gå til innhold

ECT-behandling mot bipolar 2

Gjest ECT-behandling og bipolar 2

Anbefalte innlegg

Gjest ECT-behandling og bipolar 2

Hvordan fungerer det?

Lamictal ga meg for mange bivirkninger. Orfiril har foreløpig ikke fungert på meg. går på 600mg.

Pga kostholdsrestriksjoner pga annen sykdom vil jeg nødig opplev vektøkning med Litium, hvis det kan unngås.

Hvis Orfiril ikke har noen effekt på hypomanien og rastløsheten, hva står igjen da?

Hva med ETC-behandling?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286222-ect-behandling-mot-bipolar-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Susanne31

Det er ikke vanlig å få vektproblemer med litium..

Selv gikk jeg uten problemer ned 15 kg på litium, og de fleste jeg kjenner på medikamentet er tynne.

så verdt å prøve litium...

orifril kan jo også gi vektøkning...

Det du skriver er feil, vektøkning er ganske vanlig ved bruk av litium.

Det du skriver er feil, vektøkning er ganske vanlig ved bruk av litium.

Det er ikke det min psykiater sier, og heller ikke det jeg har sett av de som bruker medikamentet.

At jeg selv gikk ned minst 15 kg, og jeg som har gått opp av alt annet, sier også litt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...