Gjest ECT-behandling og bipolar 2 Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Hvordan fungerer det? Lamictal ga meg for mange bivirkninger. Orfiril har foreløpig ikke fungert på meg. går på 600mg. Pga kostholdsrestriksjoner pga annen sykdom vil jeg nødig opplev vektøkning med Litium, hvis det kan unngås. Hvis Orfiril ikke har noen effekt på hypomanien og rastløsheten, hva står igjen da? Hva med ETC-behandling? 0 Siter
Gjest miffa Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Det er ikke vanlig å få vektproblemer med litium.. Selv gikk jeg uten problemer ned 15 kg på litium, og de fleste jeg kjenner på medikamentet er tynne. så verdt å prøve litium... orifril kan jo også gi vektøkning... 0 Siter
Gjest Susanne31 Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Det er ikke vanlig å få vektproblemer med litium.. Selv gikk jeg uten problemer ned 15 kg på litium, og de fleste jeg kjenner på medikamentet er tynne. så verdt å prøve litium... orifril kan jo også gi vektøkning... Det du skriver er feil, vektøkning er ganske vanlig ved bruk av litium. 0 Siter
Gjest miffa Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Det du skriver er feil, vektøkning er ganske vanlig ved bruk av litium. Det er ikke det min psykiater sier, og heller ikke det jeg har sett av de som bruker medikamentet. At jeg selv gikk ned minst 15 kg, og jeg som har gått opp av alt annet, sier også litt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.