Gå til innhold

bursdag, trist.

Anbefalte innlegg

Skrevet

trist å ha bursdag og ikke ha hatt noe fint liv, trist og bli eldre uten og ha opplevd noe.. trist og være så isolert, har ikke lyst til og leve... går bedre i morgen.. men har ikke noe lyst ikveld.. er så mye som gjør så vondt.

Skrevet

Bursdager er fulle av motstridende følelser, men gratulerer med dagen i alle fall ;-)

Gjest sjokoladeplaten
Skrevet

Gratulerer med dagen!!!

Fordelen med å ha bursdag om høsten er at alle fargene på trærne er så vakre :)

Gjest anna lovise
Skrevet

Det er ikke lett med slike merkedager når man har mistet mye av håpet og føler seg ensom.

Jeg har ikke selv hatt det lett i det siste. En venninne sa til meg en dag da jeg følte det spesielt håpløst: Så lenge du puster finnes det håp. Jeg puster og lever, og derfor finnes det håp.

Jeg håper det neste året kan by på noe positivt for deg.

VH

Gjest Susanne31
Skrevet

Gratulerer med dagen, selv om den virker trist. Jeg har tenkt som deg mange ganger, og det jeg da gjør for å få det bedre er å fokusere på ting i livet mitt som er fint, for det finnes alltid noe! Skal være ærlig: Det er ikke alltid lett å gjøre det, men hvis man er skikkelig nedfor MÅ man liksom, hvis ikke blir alt så svart. Så jeg håper du vil prøve å fokusere positivt, og tenke på små og store ting i livet som du setter pris på.

Bursdagstrøsteklem fra meg, håper det blir lysere for deg snart :o)

Gjest Susanne31
Skrevet

Gratulerer med dagen!!!

Fordelen med å ha bursdag om høsten er at alle fargene på trærne er så vakre :)

Du har helt rett, fargene er flotte nå, og det kan være lurt å ta seg tid til å legge merke til dem. Tråden handler ikke om meg, så dette er en avsporing. Jeg ville bare takke deg for at du gjorde meg oppmerksom på at naturen fortjener litt oppmerksomhet herfra!

:o)

Skrevet

Bursdager er egentlig skrekkelige uansett om man er syk eller ikke, jeg har aldri likt dem. Men en ting som er litt fint, er at de minner meg på å leve her og nå -for tiden går så altfor fort.

Skrevet

Gratulerer med dagen.

På sånne bursdager prøver jeg å si til meg selv at jeg, om ikke annet, har kommet meg gjennom nok et forferdelig år. Og det er da det er grunn til å feire, er det ikke? Når du er kommet gjennom noe som har vært vanskelig? Kanskje du til og med har fått med deg noen erfaringer du kan dra nytte av fremover?

Og i morgen (dvs ganske snart) er det ikke lenger bursdagen din, og heller ikke tid for den årlige "vareopptellingen".

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen.

Skulle ønske jeg hadde noen ord på lager som kunne få deg til å føle og se annerledes på det.

Følelsen av å oppleve oppfattes jo så forskjellig, men kanskje opplever du mer enn du tror.

Vi som sliter har en egen reise innover i oss selv, kanskje i større grad enn andre.

Selv om den kan være veldig smertefull, kan den også gi veldig mye.

Har lært meg til å ta vare på de små tingene i livet som blir til fulle dager.

Skrevet

Takk alle sammen... det går bedre nå.. men nå er jeg altså 25, og det gjør fortsatt litt vondt. Jeg lå i senga i hele går, klarte ikke stå opp, og ligger nå også... skal prøve og dra meg opp av senga nå! ... er annonym, men dere er jo så flinke til og se hvem jeg er når jeg prøver og være annonym uansett.. lol :) takk igjen :)

Skrevet

Takk alle sammen... det går bedre nå.. men nå er jeg altså 25, og det gjør fortsatt litt vondt. Jeg lå i senga i hele går, klarte ikke stå opp, og ligger nå også... skal prøve og dra meg opp av senga nå! ... er annonym, men dere er jo så flinke til og se hvem jeg er når jeg prøver og være annonym uansett.. lol :) takk igjen :)

Godt å høre at du har det bedre. Ønsker deg en fin dag :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...