Gå til innhold

PISSED !!!


vanilje

Anbefalte innlegg

Åssen i HELVETE er det mulig at dette forbannede drittlandet kan gi en dom på max noen år til noen som garantert har ødelagt en unge for livet, men i USA gir de en fyr 241 ÅR i fengsel for ca det samme!!!

På akkurat dette må jeg bare si: HIPP HURRA FOR THE UNITED STATES OF FUCKINGS AMERICA!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg, for meg også virker det som USA tar voldtekter, overgrep og incest litt mer på alvor med straffer som svir og vil merkes av ovegriperene.

Ja..USA gjør utrolig mye dumt synes jeg, men på dette området synes jeg Norge bør rette øynene sine den veien, og ikke bare til Sverige.

Men det vil neppe bli noen endringer her i landet på lang, lang tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, for meg også virker det som USA tar voldtekter, overgrep og incest litt mer på alvor med straffer som svir og vil merkes av ovegriperene.

Jeg blir stadig like overrasket over det lave straffenivået i overgrepssaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smart revansch

Ja..USA gjør utrolig mye dumt synes jeg, men på dette området synes jeg Norge bør rette øynene sine den veien, og ikke bare til Sverige.

Men det vil neppe bli noen endringer her i landet på lang, lang tid

Kastrasjon skulle være obligatorisk mot sånne idioter!! Fengselsstraff er for mildt, de skulle fått kjent smerten på kroppen selv! Skulle med glede ha flådd to personer levende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kastrasjon skulle være obligatorisk mot sånne idioter!! Fengselsstraff er for mildt, de skulle fått kjent smerten på kroppen selv! Skulle med glede ha flådd to personer levende!

Enig med deg, men det mest realistiske er vel å få økt fengselsstraffene her i landet, helst ganske mye. Å få innført kastrering av drittsekkene er vel like sannsynlig som å få innført dødsstraff her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest smart revansch

Enig med deg, men det mest realistiske er vel å få økt fengselsstraffene her i landet, helst ganske mye. Å få innført kastrering av drittsekkene er vel like sannsynlig som å få innført dødsstraff her.

Straffene er jo så små at en blir fristet til å ta hevn selv. Dessuten er sakene mine foreldet forlengst, irriterende!! Synes alle straffer i Norges land er latterlige, men for overgrep er det jo nesten ingenting. Nesten så man får inntrykk av at det er mere synd på overgriperen enn på den som blir misbrukt! Sykt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
firebird1365380441

Er nok fordi de i USA virkelig vil statuere et eksempel-eller flere-for befolkningen om hva som skjer når en ødelegger deler eller hele livet til et menneske.I enkelte land blir seksuelle overgrep sidestilt med drap eller drapsforsøk,selv om den dømte blir domfelt for "sexual abuse".Jeg er glad for enkelte av dommene de har i USA....36 års fengsel for ran burde ta motet fra de fleste(ran uten å ha skada noen).Men jeg er ikke for dødsstraff.Det ville jo være en befrielse for overgriperen,ettersom mange overgripere tar livet av seg mens de soner...Fordi de ikke holder ut å sitte innesperret,noe det nettopp er hva de skal gjøre! Da er det bedre å sperre folk inne i 107 år,slik at de som kanskje har en smule medfølese eller samvittighet kan sitte å kjenne på den-livet ut.Og om de ikke har samvittighet eller empati kan de sitte der å synes synd på seg skyld,for det er ofte det de gjør.

Straffen for seksuelle overgrep her i Norge er idiotisk lav.Men enkelte har fått f.eks 5 års fengsel og 21 års forvaring,med en minstetid på 18 år for vurdering om forvaring skal avsluttes.Det er en ganske lang straff det også.3 år er også ganske lenge,men det er helt høl i skolten å gi en overgriper bare 3 år.10 år ville være flott,men 107 år ville vært det beste...det er lite sannsynlig at f.eks en 31 åring vil bli 138 år...*gliser ondt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...