Gå til innhold

"Kjønnslige anomalier", NHD?

Gjest Kjønnslige anomalier?

Anbefalte innlegg

Jeg mener på det sexuelle plan. Har du noen tanker om hva du kan gi der?

Høres ut som du ønsker være totalt underlegen og det blir vanskelig å vite hva du tenker om du ikke viser lyster. Kan det være derfor at jentene er interesert i utgangspunktet, men går lei fordi du ikke gir noe, er for passiv og ikke viser at du har lyst?

Ja, det er nettopp det med passivitet jeg prøver å få frem er mitt problem. Jeg ønsker såklart å vise affeksjon, det inngår i mine fantasier, men jeg er ikke fri nok.

Men jeg ønsker ikke å vise affeksjon på sånn veldig "mannlig" måte... sånn der mannen ofte tar litt hardt i dama for å få henne til å føle seg underlegen... hehe, jeg kunne tenke meg å stikke puppen hennes med pekefingeren og smile :) sånn er mine seksuelle fantasier, da veit du jo det og. Men. Jeg veit egentlig ikke om det finnes kvinnes som ville opplevd akkurat det der som en positiv tilbakemelding.

Fortsetter under...

Jeg kan tilby ærlige, velmenende reflekterte tilbakemeldinger som jeg legger sjel/interesse i.

Jeg kan tilby interessante samtaler omkring tema som interesserer meg. Jeg er ganske kunnskapsrik og jeg syns det er gøy å snakke om ting som egentlig ligger over mitt hode :)

Jeg kan tilby å -ikke- komme drita hjem etter å ha svidd av 1000 kr på byen.

Jeg kan tilby å se på kjærlighet som mye mer enn "store pupper" og orgasmer.

Jeg kan tilby en drømmemann! :)

Er bare så leit at ingen ser det... i det minste at jeg ikke får vist det... folk tror de kjenner meg, og syns jeg er kjedelig... andre sier de ikke skjønner hvem jeg er...

Sannheten er at jeg bare spiller skuespill hele tiden. Jeg slipper ingen inn på meg og derfor kan ingen vite, og derfor vil noen smartinger lure på hvem jeg egentlig er.

Det å være kunnskapsrik er jo noe som burde tiltrekke mange. Jeg synes det høres ut som har mye å by på, men at det er et eller annet som låser seg på de sexuelle plan, som du også selv åpnet med.

Jeg tror du har rett i at du burde ha vært mer pågående på det sexuelle plan. Det blir kjedelig for jentene om du bare "skal ligge der" om du skjønner? Da går de lei og trekker seg unna.

Det samme vil en mann mene om en kvinne også.

Hvordan du skal endre på dette om du ikke har lyst, vet jeg ikke.

Det å være kunnskapsrik er jo noe som burde tiltrekke mange. Jeg synes det høres ut som har mye å by på, men at det er et eller annet som låser seg på de sexuelle plan, som du også selv åpnet med.

Jeg tror du har rett i at du burde ha vært mer pågående på det sexuelle plan. Det blir kjedelig for jentene om du bare "skal ligge der" om du skjønner? Da går de lei og trekker seg unna.

Det samme vil en mann mene om en kvinne også.

Hvordan du skal endre på dette om du ikke har lyst, vet jeg ikke.

Jeg har da lyst til å endre på dette, men jeg er usikker på hvor langt jeg er villig til å gå, hvor mye jeg er villig til å oppgi "den jeg er nå". Kanskje jeg bare glemmer hvem jeg er og hva det vil si å være ekte og ærlig. Dessuten er det vrient å endre, da.:)

Ja, det er nettopp det med passivitet jeg prøver å få frem er mitt problem. Jeg ønsker såklart å vise affeksjon, det inngår i mine fantasier, men jeg er ikke fri nok.

Men jeg ønsker ikke å vise affeksjon på sånn veldig "mannlig" måte... sånn der mannen ofte tar litt hardt i dama for å få henne til å føle seg underlegen... hehe, jeg kunne tenke meg å stikke puppen hennes med pekefingeren og smile :) sånn er mine seksuelle fantasier, da veit du jo det og. Men. Jeg veit egentlig ikke om det finnes kvinnes som ville opplevd akkurat det der som en positiv tilbakemelding.

Kanskje ikke:-)

Kan hende at det gjør det, men at du må lete litt ekstra før hun dukker opp?

Kanskje en kontaktannonse hvor du beskriver nøyaktig hva du ønsker hadde vært noe? Da kan du luke bort en god del tror jeg og det blir lettere å finne nøyaktig henne du er ute etter:)

Kanskje ikke:-)

Kan hende at det gjør det, men at du må lete litt ekstra før hun dukker opp?

Kanskje en kontaktannonse hvor du beskriver nøyaktig hva du ønsker hadde vært noe? Da kan du luke bort en god del tror jeg og det blir lettere å finne nøyaktig henne du er ute etter:)

Tviler sterkt på at noen vil ha meg, gitt. Så... kan like så godt gå å legge meg igjen. Trekke dyna over hodet.

Annonse

Jeg sier IKKE at alle kvinner vil ha macho menn. Jeg sier at det er visse grunnleggende ting i den sosiale felles sosiale forståelse. En av de tingene er at om menn er interesserte, så vil de reagere "slik og slik", og denne måten å reagere på er noe bare menn har, ikke kvinner.

Kort sagt: menn flørter på en HELT annen måte enn kvinner.

Og når jeg da IKKE klarer å flørte som en mann, da vil det være noe "feil" i disse situasjonene.

Et sprøtt eksempel for å sette det på spissen: om man går på gata og ser en nedbrytt, tiggende narkoman, så går man ikke bort til vedkommende og sier at man skal skjerpe seg. For ALLE tolker dette i retningen "personen eier ikke medmenneskelighet og respekt for de svake", og dette er ganske negaivt karakteristikker! Men hva om dette mennesket som sa dette i virkeligheten var helt overbevist om at man ved å si slike ting til tiggende narkomane, faktisk gjorde de en mye større tjeneste enn om man brysk slengte noen vekslepenger som vedkommende etterhvert kan bruke på dop?

Angående mannen din, som ikke viser aggresjon, og din far som ikke hever stemmen:

Såklart er de menn. Ellers ville de vel ikke hatt titlene "mann" og "far". Men, nei, jeg mener at disse egenskapene du beskriver (eller fraværet om du vil), ikke er særlig mannlige nei.

Men det er jo bare positivt.

Jeg mener du tar helt feil. Menn flørter på like mange måter som det finns menn. Når jeg leser nedover i tråden din her må jeg bare si meg dypt uenig med deg i det meste du påstår. Kvinner (generelt) vil da ikke bli tatt hardt i, dominert og foretrekker aggresive mannfolk. Ikke i det hele tatt. Tror du virkelig at du er den eneste mannen i hele verden som føler at du ikke kan flørte med kvinner, at det er noe feil med måten du kommuniserer med dem på, at du ikke tør å nærme deg kvinner, at du tror damene sikkert foretrekker en HELT annen type mann enn det du er, at du ikke vet hvordan du skal oppføre deg, hva du skal si, og at du er redd for å bli avvist? At det er noe grunnleggende feil med deg som mann slik at ingen kvinne noen gang vil ha romantisk interesse av deg? Du deler skjebne med enormt mange andre MENN (og kvinner som ikke tør nærme seg menn og ikke føler seg kvinnelige nok).

Ditt syn på hvordan en mann skal være og hva kvinner generelt foretrekker er helt på jordet. For meg virker du som en helt alminnelig MANN med helt alminnelig lyster, ønsker og væremåte, men med en altfor dårlig selvtillit og et litt ødelagt selvbilde. Samt et helt feil bilde av andre (alle menn og alle kvinner) og hvordan samspillet mellom mennesker fungerer.

Tja... lettere sagt enn gjort egentlig. Jeg syns "tøffe menn" er idiotiske, og jeg vil neppe være noen slik selv.

Og det er jo det kvinner vil ha. Kan godt hende mange ikke ville syntes dette var så viktig om de ble kjent med meg, men det blir de jo ikke, for alle kvinner tror intuititvt at menn som ikke "tøffer seg" ikke er interesserte.

Ler...jeg liker ikke "tøffe" menn. Menns forestilling av hva kvinner vil ha er nok ofte litt på villspor:-). Mange kvinner liker menn som også kan vise sine feminine sider!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...