Gå til innhold

Bruker Topimax mot BP 2 med god virkning, men...

Anbefalte innlegg

Har vært symptomfri i lang, lang tid....

Men de siste ukene har vært preget av meget traumatiske, personlige tragedier. Jeg har greid meg realtivt bra, men merker de fysiske tegnene på at en depresjon er i ferd med å ta fatt i kroppen, ekstrem tretthet, treghet. Etter uker med lite søvn, vil jeg bare sove hele tiden.

Jeg er tung, føler jeg blir dratt nedover av destruktive krefter.

Men jeg vil ikke være med på dette. Tar 50 mg Topimax.

Hvilke tiltak skal jeg iversette for å unngå en depresjon. Men allikevel greie å foholde meg til at jeg er i en sorgprosess og må bearbeide et traume og et stort tap.

Fortsetter under...

Vanskelig dette. Ligger i gjørma selv, hjelper litt med truxal for tiden. Depresjoner har en tendens til å komme uansett hvor stor "motstand" man gjør. Tror det er veldig viktig at du forsøker å få nok søvn om natta, hold så normal døgnrytme som mulig, hvis du greier dette da. Spis faste måltider, gå en tur ut, mosjoner, ellers er kanskje medisinen du bruker så bra at du ikke faller helt ned?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...