Gjest D*lilith Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Nå har jeg kuttet ut abilify og fluoxetin,og gått over til trilafon og lyrica... Syns jeg føler meg bedre : ) Men er ganske trøtt og kan sove midt på dagen,det er ikke likt meg...er det pga av lyrica tror dere? Har også fått p.sprøyte nå, så jeg ikke skal bli gravid,trodde mensen skulle forsvinne jeg da??? 0 Siter
Gjest elsa40 Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Jeg hadde en venninne som ble veldig trøtt av trilafon. Så det kan nok være begge de nye medisinene som gjør deg trøtt. Og kanskje er det bivirkninger som vil gå seg litt til når du har gått på dem litt lenger. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Jeg hadde en venninne som ble veldig trøtt av trilafon. Så det kan nok være begge de nye medisinene som gjør deg trøtt. Og kanskje er det bivirkninger som vil gå seg litt til når du har gått på dem litt lenger. ok,takk for svaret : ) 0 Siter
Bookworm Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 Hei, kan jeg få spørre hvilken diagnose du har, siden du har blitt satt på Lyrica? 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Hei, kan jeg få spørre hvilken diagnose du har, siden du har blitt satt på Lyrica? Har OCD,PTSD og scizofreni.....hvordan det? 0 Siter
Bookworm Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Har OCD,PTSD og scizofreni.....hvordan det? Fordi jeg selv skal begynne på Lyrica, men ikke pga psykisk diagnose... Bare lurte på hva de brukes til ellers....Takk for tilbakemelding:-) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Fordi jeg selv skal begynne på Lyrica, men ikke pga psykisk diagnose... Bare lurte på hva de brukes til ellers....Takk for tilbakemelding:-) Ok : ) Har hørt at de brukes mye for angst... 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Hei, kan jeg få spørre hvilken diagnose du har, siden du har blitt satt på Lyrica? Men hva skal du ta lyrica mot da? Ble nyskjerrig nå... 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Godt å se at du føler deg bedre :-) Jeg vet ikke så mye om p - sprøyten. Men en venninne bruker den, og hun sier at hun ikke har mens lenger (heldiggrisen). Kansje det vil ta en stund før den kommer bort. Vet ikke. Kansje du kan spørre noen der du er innlagt? fortsatt god bedring ) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Godt å se at du føler deg bedre :-) Jeg vet ikke så mye om p - sprøyten. Men en venninne bruker den, og hun sier at hun ikke har mens lenger (heldiggrisen). Kansje det vil ta en stund før den kommer bort. Vet ikke. Kansje du kan spørre noen der du er innlagt? fortsatt god bedring ) Tusen takk : ) Skal spørre noen der jeg er innlagt.... 0 Siter
Bookworm Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Men hva skal du ta lyrica mot da? Ble nyskjerrig nå... Det brukes mye i behandling av fibromyalgi, og det er det jeg skal ta det for... smertelindring... 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Det brukes mye i behandling av fibromyalgi, og det er det jeg skal ta det for... smertelindring... åja.. 0 Siter
Gjest klarer aldri finne på noe bra nick Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Ok : ) Har hørt at de brukes mye for angst... Vet om noen som får lyrica mot GAD. Vurderer å begynne med de selv og..men får se. Redd for å legge på meg 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Vet om noen som får lyrica mot GAD. Vurderer å begynne med de selv og..men får se. Redd for å legge på meg Håper det ordner seg for deg : ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.