Gå til innhold

Avslag på jobb

Anbefalte innlegg

Jeg søkte forleden på en jobb på et sted jeg var i praksis for et par år siden.

Praksis perioden varte i 12 uker. Etter 6 uker ble jeg spurt av en av lederene om jeg ønsket sommer jobb der. Jeg sa jeg skulle tenke på det, men kom frem til at det ikke passet akkurat da. Etter dette virket det som om denne lederen var sur på meg.

Jeg er veldig stille og forsiktig av meg og veldig var for sånne ting. Jeg hadde god kontakt med pasientene, andre kollegaer og veilederen min og praksisperioden var godkjent.

Jeg var personlig der og leverte søknaden og mens jeg sto der kom denne lederen. Jeg kjente jeg ble uvel, kansje et anfall av panikkanget, så jeg sa jeg måtte gå og gikk.

Fikk nå svar på søknaden hvor det sto: Pga de erfaringer som ble gjort i din praksis tid kan vi ikke gi deg noe engagement.

Har vært i praksis både før og etter og har aldri fått negativ kritikk.

Jobber nå som vikar på det siste praksis stedet og trives godt og føler at jeg blir godt likt. Kan de bare gi meg et sånt svar uten å begrunne dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286301-avslag-p%C3%A5-jobb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...