Gå til innhold

Å riste av seg mareritt og angst fra natten:o(

Anbefalte innlegg

Gjest sitter fast!!

Denne morgenen er skikelig dritt. Å våkne opp med disse vonde drømmene. Å være så dum å sove litt til slik at en kan få enda flere drømmer å drasse med utover dagen...

ARGHHH!

Det sitter så hardt i kroppen, og angsten er enorm. Så må en igjen ta fatt på tankeverdenen sin. Styre tanker i ett sett. Prøve å la dagen ikke bli merket av natten alt for lenge. Men enkelte dager blir for korte.

Ta en kopp te, lese aviser, se på tv, komme seg ut. Det sitter likevel i kroppen, lammende og seigt.

Fortsetter under...

Ahhhh, jeg kjenner godt igjen det der, husker spesielt da jeg brukte noen spesielle medisiner slet jeg fryktelig med mareritt som praktisk talt ødela hele dagen.

Kanskje du skulle høre med legen om du kan bruke noe annet, hvis du bruker noe da ;)

Kan ikke gjøre annet enn å gi deg en *klem*

Gjest sitter fast!!

Ahhhh, jeg kjenner godt igjen det der, husker spesielt da jeg brukte noen spesielle medisiner slet jeg fryktelig med mareritt som praktisk talt ødela hele dagen.

Kanskje du skulle høre med legen om du kan bruke noe annet, hvis du bruker noe da ;)

Kan ikke gjøre annet enn å gi deg en *klem*

Takk skal du ha for klemmen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...