Gå til innhold

Tror du det finnes engler?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror det finnes hjelpere ja, som følger med og til en viss grad passer på oss. Har selv sett en av mine flere ganger, en mannlig hjelper med mye humor. :o) Han har alltid vært der så jeg vet ikke når jeg ble oppmerksom på ham første gangen. Det skal også være to eldre kvinnelige hjelpere hos meg.

Kall dem gjerne engler om du vil.

Jeg tror det finnes hjelpere ja, som følger med og til en viss grad passer på oss. Har selv sett en av mine flere ganger, en mannlig hjelper med mye humor. :o) Han har alltid vært der så jeg vet ikke når jeg ble oppmerksom på ham første gangen. Det skal også være to eldre kvinnelige hjelpere hos meg.

Kall dem gjerne engler om du vil.

Jeg kaller hjelpere engler : )

Annonse

Annonse

En ting jeg lurer på i denne sammenheng NHD. Du har vel litt erfaring med folk som har søkt hjelp for sine psykiske plager hos healere. Tror du en healer kan hjelpe??

Haha! Jeg er 110% sikker på at NHD ikke tror at en healer vil hjelpe! Han tror bare på det som er vitenskapelig bevist så healing er nok ikke blant hans favoritter ;)

Men for å svare på det selv så tenker jeg at healing kun hjelper dem som virkelig tror på det og at det dermed blir en placeboeffekt. Det er forøvrig ikke alle psykiske lidelser man kan bli kvitt ved placeboeffekt, men jeg tror nok at noen kan få det et hakk bedre av å tro på effekt.

Nei, jeg tror ikke på engler.. ikke på lysvesener heller.

Jeg slappet av en dag og hørte på en meditasjons-CD. Følte meg veldig avslappet og rolig.. en behagelig opplevelse, helt til stemmen sa at jeg så et lysvesen komme mot meg.. da ble det bare for dumt og den gode stemningen var over.

Nils Håvard Dahl, psykiater

En ting jeg lurer på i denne sammenheng NHD. Du har vel litt erfaring med folk som har søkt hjelp for sine psykiske plager hos healere. Tror du en healer kan hjelpe??

Nei, healere kan ikke hjelpe. Jeg har derimot mange eksempler på at healere har gjort det verre.

Har dessuten noen psykotiske healere i behandling.

Gjest trortrorikke

Nei, healere kan ikke hjelpe. Jeg har derimot mange eksempler på at healere har gjort det verre.

Har dessuten noen psykotiske healere i behandling.

gjort det verre i form av hva? at man blir redd det overnaturlige eller eller mister håpet eller hva det de gjør med deg kan forverre psyken. Kan de forverre kan de vel forbedre og???

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...