Gå til innhold

Tror du det finnes engler?

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater

gjort det verre i form av hva? at man blir redd det overnaturlige eller eller mister håpet eller hva det de gjør med deg kan forverre psyken. Kan de forverre kan de vel forbedre og???

Gjort det verre ved at psykisk syke har fått store forverringer av sin sykdom etter å ha vært hos healer.

Fortsetter under...

Jeg tror det finnes hjelpere ja, som følger med og til en viss grad passer på oss. Har selv sett en av mine flere ganger, en mannlig hjelper med mye humor. :o) Han har alltid vært der så jeg vet ikke når jeg ble oppmerksom på ham første gangen. Det skal også være to eldre kvinnelige hjelpere hos meg.

Kall dem gjerne engler om du vil.

"Jeg tror det finnes hjelpere ja, som følger med og til en viss grad passer på oss"

Da passer de på noen få heldige utvalgte i så fall.

Jeg har ikke sett noe hjelpere hos meg, men jeg har et bra liv takket være mye flax og litt at jeg selv har en medvirkende årsak.

Gjest trortrorikke

Gjort det verre ved at psykisk syke har fått store forverringer av sin sykdom etter å ha vært hos healer.

? akkja - da svant det håpet! Men da må jo noe skje under healing? Når en kan bli verre. Var det bare innbillte healere, så ville vel ikke noe skje

Jeg tror ikke på engler, spøkelser, synske, healere eller julenissen.

Jeg har i grunnen ikke noe tro på alternativ behandling heller som akkupunktur, homepati, otopati osv.

Jeg er visst låst i hodet mitt i følge en som tror på det meste.

Ikke akkupunktur heller?

Hva med meditasjon?

Ikke akkupunktur heller?

Hva med meditasjon?

Nei ihvertfall ikke meditasjon.

Prøvde akkupunktur på sønnen min i ren desperasjon. Det hjalp ikke på han.Prøvde homopati og otopati også.Jeg hadde ikke noe tro på det i utgangspunktet, men mange ville gi "gode" råd og man prøver alt når man er desperat nok. Ingeting hjalp.Først når riktig diagnose ble stilt etter en blodprøve og han fikk riktige medisiner ble han frisk.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...