Gjest Sjenert og klosset Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Hei, Jeg sliter med sjenerthet, klossethet, redd for kontakt og redd for å prate i sosiale situasjoner. Jeg går nå på efexor, 75 mg depot dg. Det hjelper mot depresjon, men føler ikke det gir meg noe hjelp i sosiale situasjoner. Hvilket preparat vil du anbefale som kan bidra til å forvandle den sjenerte til en aktiv, pratsom, selvhevdende,uredd og lystig person i sosiale lag? Helst et preparat som er noenlunde vektnøytralt, og ikke gir så mye seksuell dysfunksjon, men nevn gjerne også disse hvis de kan hjelpe, så får jeg avveie virkning mot bivrkninger. Hørt mye bra om Cymbalta (SNRI), kan dette være til hjelp her? 0 Siter
rovana Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Lurer på dette selv, jeg. Noen AD gjør en sløv, mens andre virker oppkvikkende og gir energi og oppstemthet etc ute blant folk. Hvilke preparater vil du anbefale trådstarter NHD? Håper på svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.