Gjest matt og sliten Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Jeg skrev for et par dager siden innlegg "ustabil". Jeg skal til legen i morgen og vil foreslå lamictal for tilbakevendende depressiv lidelse, da jeg ikke har hatt bra nok effekt av forkjellige AD som jeg har prøvd i flere år. Finner lite informasjon om bruk på depresjon. Har du noen linker det står litt om det? Har du mye bra erfaringer, og prøvd det på en del pasienter med denne diagonosen? Jeg er alltid litt redd for å prøve nye medisiner og må for all det ikke å risikere å bli verre nå som jeg skal prøve meg i ny jobb. Men har vært så mye ustabil at jeg er redd det skal ødelegge for meg nå hvis jeg ikke prøver noen andre medisiner. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Du har intet å tape på et forsøk med Lamictal. Jeg og mange andre har gode erfaringer med denne medisinen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.