Gjest Hei33 Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Jeg har tenkt en del på det som skjedde meg for en stund siden, nemlig at jeg måtte slutte i gruppeterapien fordi jeg ikke nyttiggjorde meg behandlingen. Greit nok. Forstår at det må være sånn. Det er mange på venteliste, osv. Tilbudet jeg fikk istedet var støttesamtaler hos psykepleier i kommunen. Det er kommunen som har "ansvaret" for meg nå. Er det sånn som jeg tror, at de som tilslutt får det tilbudet, er oppgitt av psykiatrien? Er det liksom ikke håp lenger? 0 Siter
Gjest R_Fiona Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Tror du ikke at de snarere ser dette som en bedre løsning for deg? Dette er jo en tettere oppfølging. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 En må alltid vurdere hvilke tiltak som er mest hensiktsmessige for den enkelte. For deg er det vurdert at støttesamtaler er mest hensiktsmessig. Verre er det vel ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.