Gå til innhold

litt av kvert

Gjest henriettera

Anbefalte innlegg

Gjest henriettera

heisann, jeg er en jente på 23 år som har slete me psykiske problemer i 10 år uten at nåken har tatt tak i det, eg e d sorta fåre i familien kan du sei,et vandranes problem syns ei andre,ingen sympati å få. bur hima sjå mamma kor eg hjelpe te me alt siå u blei skilt, har ein bror på 12 og søster på 33. de øveser meg totalt og vil ikkje hørra ka eg seie når eg skrike itte hjelp og litt forståelse. vil eg nåken gong komma øve svike fra de, vil eg konna legga bak meg den følelsen av at de ikkje bryr sg?? eg går nå i terapi uten at nåken vett d ,men føle at d kje hjelpe i d heila tatt.har gått i ca 5 md ein gong i vekå, føle mg lika håplause og leite alltid itte ein måte så eg sleppe livet.ka kan eg gjer? eg vil så gjerna beg å leva livet???? itte psykiataren så e d kje sikkert at de kan hjelpa, eg vett sjøl at ting kan bli litt bedre me hjelp, men trenge litt mær enn d behandlaren yte e mg. ka kan eg gjer?????? desperat itte å bli hørt..... takk for at du tok dg tid te å lesa. hilsen en som ikke har flere tårer igjenn å gråte....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286476-litt-av-kvert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...