Gå til innhold

Søvnproblemer

Gjest hva kan gjøres?

Anbefalte innlegg

Gjest hva kan gjøres?

Enda en natt hvor jeg ikke får sove. Tankene kverner i hodet mitt og jeg er redd for

og er bekymret for alt! Redd for framtida, om jeg noen gang kommer til å klare å jobbe(jeg er student nå), redd for at mine foreldre skal dø , tenker på alt som har vært og aldri kommer tilbake og

blir helt sentimental som en gammel bitter dame (enda jeg bare er 25 år)

Har dårlig samvitighet for alt, og tenker på ting jeg kunne gjort og sagt annerledes.

Er livredd for at telefonen skal ringe for da er jeg overbevist om at det er en melding

om at noen som står meg nær er død, av samme årsak får jeg alltid panikk om jeg glemmer telefonen/den går tom for strøm,for da er jeg så redd for at jeg skal få

denne meldingene. Min far er 58 år,begge foreldrene hans + søstra hans fikk hjerteinfarkt og jeg går konstant i spenn for at han skal få det. Er overbevist om at"nå skjer det snart" Jeg er anspent HELE tida. Samtidig sliter jeg med tvangstanker der jeg er redd for at jeg skal skade meg selv (ved å hoppe ut i gata,hoppe ut av en bru) eller andre (noe jeg jo ikke vil men som jeg ikke klarer å la være å tenke på)

Samtidig som jeg er livredd for å skade meg selv er jeg livredd for at jeg skal få en alvorlig sykdom (paradoksalt nok) Hvert minste tegn på sykdom tolkes som at jeg

er dødssyk.

Jeg blir så utrolig sliten av å ha det sånn!jeg brukte før efexor mot dette ,men måtte

slutte pga høye leververdier, nå bruker jeg cipralex. Syns ingen av de egentlig hjelper

Jeg vet dette innlegges nok kan oppfattes som sutrete og egentlig er vel hovedåraken til at jeg skriver litt for å klarne mitt eget hode. Beklager dette.

Men er det noen som sliter med noe av det samme? Hva kan man gjøre?

Jeg blir så sliten av å være så anspent hele tida.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286484-s%C3%B8vnproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

javelda1365380927