Gå til innhold

Til dere som har gått i kognitiv terapi!!

Anbefalte innlegg

Gjest anna lovise

Jeg lurer på om noen av dere som har gått i en ren kognitiv terapi vil dele litt rundt dette.

Hvor mange timer gikk du?

Forandret det deg og livet ditt på noen måter?

Jobbet du mye med opplegget mellom timene?

Hva var positivt med dette og hva var lidelsene du gikk ditt for?

Andre ting.

De er så mye snakk om kognitiv terapi versus en mer psykodynamisk tilnærming, her inne. Men sjelden har det vært en skikkelig lang tråd hvor vi har gått litt mer inngående inn i dette.

Fortsetter under...

Jeg har gått i ca 3 år. Har vært innlagt 1 gang i denne perioden (5 mnd). Før dette har jeg vært til og fra behandling i ca 10 år (pluss en del innleggelser).

Jeg jobber mye mellom timene. Bruker de metodene og forståelsen av mine problemer og sykdom i det daglige liv. Her og nå

Det har gjort meg mer positiv og avslappet. Jeg forstår hva som skjer og hvorfor. Da blir situasjonen mindre farlig og jeg klarer å takle den.

Jeg har unipolar lidelse og er sucidal. I tillegg har jeg mye "gruff" i barndommen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...