Gjest Blomsterbarnet Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Viser til artikkel her på Dol: http://www.doktoronline.no/news/2007-09/zyprexa.html Gjelder dette også for Truxal? Leste om en doktorgrad her forleden hvor det ble skrevet at kroppen ved bruk av antipsykotika produserer flere fettceller. Stemmer dette også for Truxal? 0 Siter
Gjest enten-eller Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Det er i hvert fall slik at de som reagerer på zyprexa får en veldig økt appetitt. Uavhengig av dose. Etter noen dager visste jeg at jeg ikke kunne gå på zyprexa. Det var ikke noe som snek seg på. Selv om mange legger på seg er det jo slik at de aller fleste ikke har denne bivirkningen. Så jeg ville ikke være redd for å prøve ut truxal. Du kan jo bare kutte hvis du får denne sterke bivirkningen. 0 Siter
Gjest tubbel Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 produserer vi flere fettceller??? å gud..... det forklarer magen min altså, det fettlaget den har over seg, som den ikke hadde før !! og fettceller kan jo ikke forsvinne, bare bli mindre, det forklarer at den aldri har blitt seg selv igjen etter at jeg har sluttet på zyprexa og annen anti psykotika... 0 Siter
Gjest bippp Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Jeg vet ikke svaret på spørmålet ditt, men jeg har gått ned i vekt siden jeg startet med truxal. Har mistet matlysten, prøver å huske og spise litt innimellom. Den virker ihvertfall på det den skulle virke på, og da er jeg fornøyd akkurat nå !! Må også ta den hver kveld for å få sove og dette fungerer! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Jeg har skrevet til redaksjonen som bruker Klassekampen som kilde vedr psykofarmaka. Jeg har bedt om at de svarer på spørsmål knyttet til dette oppslaget. 0 Siter
Gjest Blomsterbarnet Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Jeg har skrevet til redaksjonen som bruker Klassekampen som kilde vedr psykofarmaka. Jeg har bedt om at de svarer på spørsmål knyttet til dette oppslaget. Ja, jeg mener, no offence, men Klassekampen er vel ikke akkurat det tidskriftet man blar opp i når man skal vite det nyeste innen forskning? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.