Gjest luppimi Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Hva mere kan jeg si. Det har skjedd så mye nå og jeg føler meg helt vekke. Har vært sånn i flere mnd. Går på ritalin og føler meg fjern og deprimert. Klarer ikke tenke, ikke engang på hva jeg vil.Vondt i magen, som kvalme når jeg vet jeg er så mye alene, får angst...vil ikke være alene, vil ikke ha det vondt. Tårene renner av ingenting og jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke fungerer bedre. Som om hodet er låst. Prøver å tenke, men blir ør og svimmel og dårlig. Må bare være alene å koble ut.men tiden går og jeg får ikke gjordt noe. 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Vet ikke hva jeg skal si til deg.. Men sender deg en klem og gode tanker om du vil ha.. 0 Siter
Gjest mejjje Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Vet ikke hva jeg skal si til deg.. Men sender deg en klem og gode tanker om du vil ha.. Takker:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.