Gå til innhold

Sprø meldinger fra meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrevet noen sterk emosjonelle meldinger på dette forumet. Jeg ber litt om forståelse. Dette med å miste sivile rettigheter er noe veldig følsomt i min familie. Flere av min fars slektninger mistet disse og forsvant i 1942, og deres eiendeler ble ranet av den norske stat, og enda har ingen livsarvinger fått erstatning!

Da jeg mistet mine sivile rettigheter, husket de gjenlevende hva dette betydde.

Jeg har kommet i kontakt med min utenlandske familie da disse og ble informert, og en er i en toppstilling i helsevesenet i sitt land, og vil hjelpe meg med en jobb, noe jeg ikke sier nei til nå. Da jeg var liten, snakket vi fire språk flytende hjemme, og derfor gikk skolen lett. Jeg er av en internasjonal familie, og tilbud om jobb i utlandet er nå for fristende. Hvorfor gå som en taper i eget land når overgtrep begått av myndighetene ikke blir trodd! Og en ting til: Noen av mine slektinger i utlandet har utdannelse innen film og media, og disse vil lage en dokumentar om min historie.

Og det jeg har sett mye av mine medlidende innenfor psykiatri, er at flere har store sosiale problemer som oppløste familier, ensomhet, og ikke bli møtt på sine evner og aspirasjoner, og disse blir frekt definert inn i diagnosekategorier i et helsevesen som er en selectionagency til å overcover reeelle menneskelige og samfinnsproblemer som fattigdomm etc. Og the multimilliardaire medical industry koser seg å tjener store penger på alle stakkarer som lar seg manipulere. Skulle ikke deler av psyciatriens synsevesen bli forbudt dere? Trenger egentlig frie vakre udeleleige individer et contlolagency. Jeg tenker på Geneva-konvensjonen og menneskeretteighetene. Trenger vi ikke å gjennomleve vår sorg og piner uten at andre skal definere dem til det ugjennkjennelige? Jeg bare spør? Hvor er du hen Nils Håvard Dahl? Hva stiller psykiatrien opp for personer som og er blitt diskriminert av ditt eget system? Hallo! Endelig får jeg puste når jeg blir tilbudt en ny start. Jeg vil aldri miste sivele rettigheter eller å bli diskriminert mer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...