frosken Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Her sitter jeg og synes fem år er lenge, og så kommer du trekkende med 80? Tror jeg trenger et prosjekt å konsentrere meg om. (Eller å konsentrere meg om et av de prosjektene jeg har på gang.) Prøver å ikke fordype meg så mye i her-og-nå elendighet, men det fungerer ikke bestandig. Det verste er at jeg egentlig vet når det kommer, men jeg klarer ikke å hindre det. Og så sprer jeg de negative tankene her på dol. (Om ikke annet holder det meg borte fra annen selvdestruktiv atferd. Håper bare jeg ikke "smitter" for mange av de andre her.) Jeg må tenke litt over hva jeg skal gjøre med de prinsipielle tingene. Jeg vil gjerne være trygg på at diagnosene stemmer og at behandlingen passer til diagnosene. Det ønsket du her formulerer, er etter min mening rasjonelt og dps bør kunne imøtekomme ditt behov for avklaring rundt dette. 0 Siter
Gjest Blomsterbarnet Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Går du i behandling som hjelper deg? I så fall, kan du se på det som et positivt moment i livet ditt? Av og til er livet for jævlig. Men opplever du av og til at du også setter pris på livet ditt? 0 Siter
Orio Skrevet 26. september 2007 Forfatter Skrevet 26. september 2007 Går du i behandling som hjelper deg? I så fall, kan du se på det som et positivt moment i livet ditt? Av og til er livet for jævlig. Men opplever du av og til at du også setter pris på livet ditt? Jeg går i behandling. Er usikker på hvor mye/om den hjelper. Er delvis derfor alt virker så håpløst noen ganger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.