Gjest c-optimisten Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Håper alle sover godt og drømmer søtt i natt.. Håper for alles del at vi våkner opp til en lysere dag i morgen:-) 0 Siter
Gjest bippp Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Takk, har inntatt min kjære sovepille så jeg får nok sove. Må ha den fordi jeg er litt opp og ned for tiden :-). Ønsker deg en god natt også!! 0 Siter
neelie (ferri) Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Den er jeg med på, ønsker alle vidunderene som skulle komme til og lese dette masse erotiske drømmer inatt!! Eller hva du måtte ha lyst til og drømme om da.. 0 Siter
neelie (ferri) Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Takk, har inntatt min kjære sovepille så jeg får nok sove. Må ha den fordi jeg er litt opp og ned for tiden :-). Ønsker deg en god natt også!! Oi, takk for påminnelsen *hiver i seg 45mg tolvon og hopper i dusjen..* 0 Siter
Gjest bippp Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Oi, takk for påminnelsen *hiver i seg 45mg tolvon og hopper i dusjen..* Må du ha tolvon for å dusje? :-) 0 Siter
Gjest Blomsterbarnet Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Takker for det:-) Jeg har hatt mareritt i natt som vanlig. Men sov i 6 timer. Å dørmme søtt høres jo helt himmelsk ut ;o) Har hørt en gang at dersom man sier til seg selv før man legger seg at i natt skal man drømme noe fint, så gjør man det. Vet ikke helt om det stemmer for meg da, men.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.