Gå til innhold

verdiene er fine men jeg er fortsatt nedstemt

Anbefalte innlegg

Gjest bipolarinnen

Jeg går på Orfiril, som jeg startet med for snart 6 uker siden. Tok et serumspeil som viste helt normale verdier. Går på 600 mg i tillegg går jeg på Cipralex 20 mg.

Men jeg føler meg fortsatt nedstemt, dog ikke like mye som da jeg startet. I tilegg har jeg fått mer angst., Aner ikke hvorfor.

Hvis verdiene er fine, betyr det at jeg ikke skal føle meg nedstemt? Er det da ikke noe poeng i å øke dosen?

Hva tenker Dr Dahl om dette?

Fortsetter under...

Gjest ikke akkurat lege da..

Slik jeg har forstått det på NHD er det ikke lurt å gå på vanlig SSRI hvis en er bipolar. Jeg lurer bare på om dette er noe du har tatt opp med din behandler. Kanskje skulle du kuttet ned på cipralexen? Ev noe annet stemningsstabiliserende? Lithionit?

Gjest bipolarinnen

Slik jeg har forstått det på NHD er det ikke lurt å gå på vanlig SSRI hvis en er bipolar. Jeg lurer bare på om dette er noe du har tatt opp med din behandler. Kanskje skulle du kuttet ned på cipralexen? Ev noe annet stemningsstabiliserende? Lithionit?

Min fastlege ser ikke det som noe problem at jeg går på SSRI i tillegg. Han synes det bare er bra med noe ekstra.

Gjest et eller annet nick1

Min fastlege ser ikke det som noe problem at jeg går på SSRI i tillegg. Han synes det bare er bra med noe ekstra.

Ok. Mener at NHD ikke synes det er en god ide i utgangspunktet, (men jeg skal ikke legge meg bort i det:o)

Håper du kommer deg ovenpå igjen snart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...