Gjest D*lilith Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Når min tro på spøkelser og "sånne ting" består,er det sykt da eller? Ser og hører ikke så mye lenger nå etter trilafon sprøyta, og ikke kan jeg kutte ut medisinen heller. Vivalene er erstattet med lyrica og ikke savner jeg vival heller : ) Men troen min er altså der fremdeles,er det en del av min sykdom eller er det "lov" å tro hva man vil uten at det er sykt? Sliter fortsatt i hverdagen og ting er et ork,men jeg klarer å lage mat nå : ) 0 Siter
Gjest funksjonsevne Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Det er lov å tro hva en vil. Når det går ut over funksjonsevnen på et eller annet vis kan en begynne å diskutere om det er sykt eller ikke. Så det kan godt være slik at i perioder er troen din friskmeldt, i andre perioder ikke. Dette gjelder oss alle. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Det er lov å tro hva en vil. Når det går ut over funksjonsevnen på et eller annet vis kan en begynne å diskutere om det er sykt eller ikke. Så det kan godt være slik at i perioder er troen din friskmeldt, i andre perioder ikke. Dette gjelder oss alle. Da er sikkert troen min friskmeldt nå da : ) Gleder meg til ghost whisperers i kveld,for det har jeg tro på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.