serenity777 Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Hvis man krangler med seg selv innvendig, og har mistet kontrollen over sin indre stemme, men denne høres eksakt ut som ens egen stemme, men kan føles som om den er implantert av onde makter, samt at gud hører tankene, evnt som settes inn av demoner. Er dette da tvang eller psykotisk? 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 I mine øyne? psykotisk. Hvorfor? Når en person begynner med tanker om onde makter, gud og demoner handler det ofte om nettopp psykoser og en alvorlig psykisk lidelse. Jeg håper du får hjelp Serenity.. om ikke er det definitivt på tide å be om det. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 "men kan føles som om den er implantert av onde makter, samt at gud hører tankene, evnt som settes inn av demoner." S: Dette høres ut som psykose for meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.