Gå til innhold

Mistet plassen i gruppa/NHD

Anbefalte innlegg

Sleip psykolog.....

Han sa det var for min del,at jeg hadde så mye å forholde meg til nå osv...fyttikatta.

"Vi skal snakke mer om dette når du kommer til time" sa han...

Da var det plutselig ikkke systemet som var sånn.

Hmmm aner jo ikke hva som fikk han til å si det. Men slik du argumenterer her så høres det ut for meg som at det er viktig for deg å ha noe fast å gå til, noe fast å forholde deg til....mener han at det vil være bedre for en som har mye å forholde seg til å sitte hjemme?.....jeg kjenner jo ikke deg d*lillith men jeg syns du skal spørre ordentlig hva han mener.

Fortsetter under...

Hmmm aner jo ikke hva som fikk han til å si det. Men slik du argumenterer her så høres det ut for meg som at det er viktig for deg å ha noe fast å gå til, noe fast å forholde deg til....mener han at det vil være bedre for en som har mye å forholde seg til å sitte hjemme?.....jeg kjenner jo ikke deg d*lillith men jeg syns du skal spørre ordentlig hva han mener.

Det skal jeg gjøre når jeg skal til han...

Annonse

Ja,får håpe at han er mer samabeidsvillig da : )

Jeg syns jo at dine argumenter var gode jeg da.....og jeg syns han skulle hørt på deg. Det er bare å stå på....de som skriker høyest får også som oftes mest til...kanskje dumt men slik er det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...