Gå til innhold

Impulsiv borderliner

Anbefalte innlegg

Gjest kone-mor85

Håper det går bra med både deg og "lillemann":-) Fikk du snakket med mannen din, om evt han kan hjelpe deg med å ordne time raskest mulig? Tenker på deg, og beundrer deg for at du selv kjenner at du trenger hjelp i tide, og at du tar tak i situasjonen:-)

Jo, det går bedre med junior, men han er fortsatt ikke noe særlig på å spise da :/ Men jeg får jo i ham litt nå og da, slik at han ikke tørker ut og går sulten.

Mannen min vil gjrerne hjelpe, så når vi kommer hjem fra en etterlengtet ferietur, hvis situajsonen er den samme, skal han ta et par telefoner og få ordnet ut i det. Han sier at min styrke er at jeg kjenner meg selv ut og inn, men når jeg behøver assistanse og støtte, blir det en svakhet fordi jeg er så ressurssterk. Så blir _det_ også en last på en måte...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...