Gå til innhold

NHD + andre: angående aurorix + wellbutrin

Anbefalte innlegg

Gjest aurorix + wellbutrin

Wellbutrin: kan dette gi økt risiko for kramper?LEste et par skrekkhistorier om folk

som har fått kramper og nesten dødd av det, og siden jeg har GAD tror jeg at det er noe jeg kommer til å gå å bekymre meg over.kan det brukes sammen

med små mengder alkohol? Leste og at det kan gi forhøyet blodtrykk. Jeg fikk

forhøyet blodtrykk av efexor,er det stor sannsynlighet for at jeg vil få det av

welbutrin og?

Aurorix: er det noen som har erfaring med aurorix? Særlig dere som sliter med angst.

Hjelper aurorix dere mot angsten? Leste nemlig på feleskatalogen at det ikke bør

brukes av folk som har angst som hovedsymptom ved siden av depresjon.

Snakket med legen min om disse idag,han skal undersøke de nærmere,men wellbutrin hadde han ike engang hørt om:(

Fortsetter under...

Gjest aurorix og wellbutrin

Sorry at det blir veldig mange spørsmål her MEN siden Aurorix er en MAO hemmer, kan det da kombineres noe særlig med andre medisiner? Så vidt jeg kan huske står det "må ikke kombineres med MAO hemmere" på omtrent 80% av medisinene jeg noensinne har brukt (blant annet rinexin for bihulebetennelse, en antibiotika kur jeg brukte, nesesprayen rinox osv) Jeg vil så gjerne ha noe som hjelper mot depresjon og angst men jeg kan ikke bruke SSRI:( samtidig er jeg avhengig av å bruke medisin mot andre plager som dukker opp. særlig antibiotika da jeg lett pådrar meg infeksjoner i luftveiene etter en feilslått mandeloperasjon. begynner snart å gi opp!

Kan aurorix benyttes sammen med alkohol?

Nok en gang:beklager masinga

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...