Miamarian Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Jeg var hos fastlegen i dag for å bli henvist til psykiatrien. Tenkt at jeg vil gjøre et nytt forsøk. Hun så nesten oppgitt på meg og sa at hun kunne godt henvise meg. Men at jeg måtte regne med sikkert et halvt års ventetid. Kan det være så ille. Det går greit med meg og behovet er sånn sett ikke akutt. Men jeg plages veldig med vonde mareritt og ting jeg trenger å få bearbeidet. Men jeg må si jeg ble litt motløs av den beskjeden. 0 Siter
Gjest Hei33 Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Vel det avhenger nok av hvor du bor. Jeg ventet "bare" tre måneder fra legen søkte til jeg fikk plass hos DPS til behandling. Håper det går raskere for deg enn det legen mente! 0 Siter
Gjest Melancholy Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Jeg var innlagt på akuttpost i slutten av august og de søkte meg videre til DPS. Jeg får ikke tilbud før senest 31. januar 2008. Typisk det når man har ventet i syv år på at noen kan hjelpe slik at man kan bli frisk. :-( 0 Siter
Gjest aspeløvet Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Sånn er det i alle fall her i vest.. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Slik er det heldigvis ikke her hos oss. Vi har ikke venteliste på innleggelse. Men det er tragisk at så mange må vente så lenge. Dessverre ligger ikke problemet kun i mangel på penger og fagfolk. Mange av problemene skyldes indre problemer i psykiatrien. 0 Siter
multippel Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Jeg måtte vente i 4 mnd. Men det kan hjelpe å ringe inntaksteamet og purre litt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.