Gjest Gunny 2 Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Hei! Jeg er diagnostisert som bipolar 2. For tiden opplever jeg at jeg og en gruppe som jeg tilhører blir utsatt for en urettferdighet. Dette oppsluker meg fullstendig, jeg har fantasier om hevn, og i perioder klarer jeg ikke å tenke på annet. Jeg opplever at min reaksjon er ekstremt mye sterkere enn hva det er for de fleste i tilsvarende situasjon. Aggresjonen og egne reaksjoner begynner å bli et mye større problem for meg enn den mulige urettferdigehen jeg kan ha blitt utsatt for. Er dette en del av min bipolare lidelse, en form for mani? Hva kan jeg eventuelt gjøre med dette? 0 Siter
Gjest mien Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 Dette kjenner jeg veldig godt igjen, ja! Jeg fikk Zeldox for dette. Det hjalp med en gang, roet tankene. Problemene pleier å pulveriseres av seg selv. 0 Siter
Gjest tubbel Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 har det litt sånn jeg også... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.