Gå til innhold

Bipolar, skal man slite hele livet?

Anbefalte innlegg

Er såååå sliten at jeg vet ikke om jeg "overlever" flere dager. Går videre pga en stahet som jeg prøver hardt å vedlikeholde!

Men hvor går grensen for å slite, er det sånn at jeg må slite livet ut? håper på at noen kan kjøre meg ned, kjøre i bergveggen, ønsker at noen kan "være så snill" å la meg slippe. Går ut i veien, håper biler ikke bremser ned. Kjører så fort som mulig, når jeg er alene er jeg farlig, når noen sitter på kommenterer de hvor fort jeg kjører, de skulle bare vissst...

Når man lever kun pga andre, er det da ikke lov å ønske seg død? Skal jeg pine meg igjennom livet fordi jeg skal skåne alle andre? Og så leve i 40 år i helvetet selv? Er DET rettferdig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286953-bipolar-skal-man-slite-hele-livet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Livet er ikke rettferdig, dessverre. En veldig mager trøst er at du ikke er alene om å ha det slik. Noen ord til deg i dag:

Vår største fortjeneste består ikke i aldri å falle,

men i å reise oss hver gang vi faller.

Ta vare på deg selv og ha en god helg.

Livet er ikke rettferdig, dessverre. En veldig mager trøst er at du ikke er alene om å ha det slik. Noen ord til deg i dag:

Åh, selv om det ikke var til meg, så tar jeg det sitatet til meg, veldig fint sagt!

Jeg er har bipolar lidelse 2. Sleit masse. Prøvde ut medisiner i flere år, bare sorgen. Gikk noen år uten, enda verre.

Så fikk jeg prøve Topimax og et tips om å ta en Zeldox når det begynte å gå fort oppi hode mitt (hypomani).

Dette har gitt meg et nytt liv. Jeg kan bli nedfor, men faller aldri ned i avgrunnen. Jeg føler meg som et vanlig fungerende og deltagende menneske.

Men lever som jeg har lært....sov, spis, forebygg :-)

Gjest aspeløvet

Jeg er har bipolar lidelse 2. Sleit masse. Prøvde ut medisiner i flere år, bare sorgen. Gikk noen år uten, enda verre.

Så fikk jeg prøve Topimax og et tips om å ta en Zeldox når det begynte å gå fort oppi hode mitt (hypomani).

Dette har gitt meg et nytt liv. Jeg kan bli nedfor, men faller aldri ned i avgrunnen. Jeg føler meg som et vanlig fungerende og deltagende menneske.

Men lever som jeg har lært....sov, spis, forebygg :-)

Så godt å høre at det fungerer fint for deg:-)

Annonse

Tusen takk! Det var pent sagt. Holder på å reise meg, men er så sliten at jeg ligger mye. Men tar til meg det du sier, skal gradvis komme meg opp igjen. Blir lei da, hatt det sånn i mange år nå, fryktelig lei meg hver gang det går nedover. Ha en fin dag!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...