Gjest kompleks sykdomsbilde Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg sliter med tvangstanker i tillegg til GAD og depresjon. Det jeg er mest redd for er at jeg skal skade meg selv:( Jeg gjemmer unna medisiner, tør ikke gå med belter, tør ikke gå med skjerf osv. Har dessuten tatt ned lampa fra taket i redsel for å henge meg i den D er helt sprøtt, jeg har jo egentlig ikke lyst å ta livet av meg i d hele tatt,men jeg klarer ikke la være å tenke at jeg "egentlig har lyst" eller at jeg plutselig skal klikke å gjøre det. Tok Cipralex mot dette og det hjalp,men siden jeg la sånn på meg fikk jeg den lure ideen at jeg skuille slutte. ETter langsom nedtrapping på 1,5 måneder slutta jeg. Det gikk kjempe fint de første 3 ukene før BANG,der var det tilbake, mye verre enn før. Måtte selvfølgelig starte cipralex igjen (og bli tjukk, gikk faktisk ned 4 kg de 3 ukene jeg gikk uten cipralex) Har gått på de 3 dager igjen nå,men tar jo tid før de virker. Hva gjør jeg mens jeg venter på at de skal virke? Noen andre som har sånne syke tvangstanker som meg? Jeg blir så redd Beklager usammenhengende post, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/287080-tvangstanker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.