Gjest Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Hei! Jeg lurer på om det finnes metoder eller noen man kan gå til (gjerne alternative metoder) for å fortrenge noen? Jeg har prøvd å bearbeide det i over et halvt år nå. Jeg ser få andre muligheter enn å bare glemme alt helt. Jeg vil gjerne komme videre i livet uten å måtte flytte fra landet! 0 Siter
Melba1365380968 Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Det du spør om er ganske spesielt. Personlig jobber jeg masse med nettopp å ikke fortrenge, fordi det skaper så mange problemer for meg! Men min fortrengning er jo ikke noe jeg har valgt selv, det skjer av seg selv. Jeg har blitt fortalt at det som en gang er registrert og lagret av hodet vil på en eller annen måte alltid være der, og vil derfor kunne påvirke deg bevisst eller underbevisst. Fortrengt eller ikke fortrengt. Men lykke til uansett! 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Om det er snakk om større traumer er 6mnd ingenting i terapi. Terapi tar tid. Traumer er ikke kun traumer, det er også læring, vekst; så sant man er villig til forandring. Det du har opplevd, hva det enn er, kan med andre ord gi deg noe verdifullt som menneske, om du har tålmodighet til å klamre deg fast når smerten herjer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.