PieLill Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Menn blir impulsive mens kvinner blir deprimerte. Årsaken kan være mangel på det samme stoffet. Kvinner blir deprimerte, triste og forvirrete. Menn blir derimot irriterte og sinte, tyr til flaska og skjeller ut sjefen eller kona. Men selv om symptomene er helt forskjellige, kan forklaringen være den samme, nemlig mangel på signalsubstansen serotonin i hjernen. Les mer: http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=166957 0 Siter
Gjest tubbel Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Vel jeg er kvinne, men blir deprimert som en mann. Sint, aggressiv, irritabel. Vet også flere jenter som har det slik. 0 Siter
Gjest tubbel Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Vel jeg er kvinne, men blir deprimert som en mann. Sint, aggressiv, irritabel. Vet også flere jenter som har det slik. men det er kanskje mere populært å gi diagnosen ustabil personlighetsforstyrrelse når det er en kvinne som blir irritabel og sint når hun er deprimert. Jeg har ikke fått diagnosen, men gudbedre mange har. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.