Gå til innhold

Tilbakevendende depresjon

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg er anonym

Jeg er litt i tvil om hva jeg skal gjøre, i sommer ble vi enige, psykolog og jeg om å avslutte behandlingen da psykologen skulle ut i permisjon uansett, og jeg følte meg ganske bra. Har gått i yrkesrettet attføring og er ferdig nå, skal begynne å søke jobb.

Problemet er at jeg innimellom, som i dag, føler meg svært deprimert, og jeg vet ikke hvorfor. Jeg har ikke noe sosialt liv, og ingen å dele tankene mine med og det gjør meg ennå mer desperat i de tunge stundene.

Jeg vet ikke om jeg orker å begynne hos en ny psykolog og begynne helt fra starten igjen, det tok nesten ett år før jeg turte å åpne meg skikkelig sist.

Vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre, jeg er redd for jeg kan bryte sammen hvis jeg skulle få meg en jobb, f.eks. Jeg står helt alene med dette, og jeg er redd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287114-tilbakevendende-depresjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xbellax

Da bør du ta kontakt med din primærlege og forhøre deg om du bør få en ny runde med behandling. Kanskje var du ikke helt "ferdig-behandlet" likevel. Ikke se på det som et nederlag, depresjonen kan ligge å ulme og så slå ut i full gnist, det bare er slik. Men gjør noe nå, ikke vent for lenge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...