Gjest Fontex kanskje? Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 AnnaSara: hvordan går det med deg i forhold til Fontex, virkning på angst og vektøkning? Dere andre som bruker Fontex: legger dere på dere? Hvordan er vektøkningsbivirkngen på denne medisinen sammenlignet med andre SSRI dere har prøvd? 0 Siter
Farmer Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Hei. Jeg har brukt Fontex en stund nå. De har ikke gitt meg noen vektøkning hvertfall. De dempet apetitten hos meg, så jeg gikk heller ned noen kilo. Skal ikke snakke for alle, men jeg tror ikke Fontex har vektøkning som bivirkning. Men på meg hjelper de bare på depresjon, og ikke angst. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Om du spør her inne vil du _alltid_ finne noen som legger på seg. Fontex er generelt svært bra AD som man generelt sett ikke legger på seg av, men det vil _alltid_ være noen som likevel går opp i vekt. Spis som før og forsøk å vær i aktivitet. Håper du opplever snarlig bedring. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Hei. Jeg har brukt Fontex en stund nå. De har ikke gitt meg noen vektøkning hvertfall. De dempet apetitten hos meg, så jeg gikk heller ned noen kilo. Skal ikke snakke for alle, men jeg tror ikke Fontex har vektøkning som bivirkning. Men på meg hjelper de bare på depresjon, og ikke angst. "Men på meg hjelper de bare på depresjon, og ikke angst." Mener jeg har lest dette et sted at Fontex retter seg _kun_ mot depresjon og derfor har svært få bivirkninger, men jeg kan huske feil. Bra medikament er det ihvertfall. 0 Siter
Gjest fontex kanskje? Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 "Men på meg hjelper de bare på depresjon, og ikke angst." Mener jeg har lest dette et sted at Fontex retter seg _kun_ mot depresjon og derfor har svært få bivirkninger, men jeg kan huske feil. Bra medikament er det ihvertfall. på www.askapatient.com er det mange som har brukt det med god effekt på angst iallefall:) 0 Siter
Gjest fontex meibbi Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 på www.askapatient.com er det mange som har brukt det med god effekt på angst iallefall:) Vet du om Fontex egner seg mot angst og eventuelt hvilke angst typer d er best mot? 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 på www.askapatient.com er det mange som har brukt det med god effekt på angst iallefall:) Du har så rett så rett, jeg ser det her nå. Det er i hovedsak et AD men funker på angst også. Heldigvis for det kan man jo si :-) 0 Siter
Gjest tubbel Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg gikk ned 5 kg da jeg brukte Fontex alene. 0 Siter
Gjest fontex meibbibeibbi Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg gikk ned 5 kg da jeg brukte Fontex alene. funka d da? hva brukte du det mot? 0 Siter
Gjest tubbel Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 funka d da? hva brukte du det mot? d funka vel en liten stund. brukte det mot at jeg hadde det jævlig. viste seg ettertid jeg har bipolar lidelse og bruker andre ting nå. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Vet du om Fontex egner seg mot angst og eventuelt hvilke angst typer d er best mot? Fontex hjelper sikkert mot sosial fobi, panikklidelse og GAD. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.