Gå til innhold

AnnaSara og andre angående Fontex

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Jeg har brukt Fontex en stund nå.

De har ikke gitt meg noen vektøkning hvertfall.

De dempet apetitten hos meg, så jeg gikk heller ned noen kilo.

Skal ikke snakke for alle, men jeg tror ikke Fontex har vektøkning som bivirkning.

Men på meg hjelper de bare på depresjon, og ikke angst.

Gjest xbellax

Om du spør her inne vil du _alltid_ finne noen som legger på seg. Fontex er generelt svært bra AD som man generelt sett ikke legger på seg av, men det vil _alltid_ være noen som likevel går opp i vekt. Spis som før og forsøk å vær i aktivitet. Håper du opplever snarlig bedring.

Gjest xbellax

Hei. Jeg har brukt Fontex en stund nå.

De har ikke gitt meg noen vektøkning hvertfall.

De dempet apetitten hos meg, så jeg gikk heller ned noen kilo.

Skal ikke snakke for alle, men jeg tror ikke Fontex har vektøkning som bivirkning.

Men på meg hjelper de bare på depresjon, og ikke angst.

"Men på meg hjelper de bare på depresjon, og ikke angst."

Mener jeg har lest dette et sted at Fontex retter seg _kun_ mot depresjon og derfor har svært få bivirkninger, men jeg kan huske feil. Bra medikament er det ihvertfall.

Gjest fontex kanskje?

"Men på meg hjelper de bare på depresjon, og ikke angst."

Mener jeg har lest dette et sted at Fontex retter seg _kun_ mot depresjon og derfor har svært få bivirkninger, men jeg kan huske feil. Bra medikament er det ihvertfall.

på www.askapatient.com er det mange som har brukt det med god effekt på angst iallefall:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...