Gå til innhold

Lyver

Anbefalte innlegg

Hei Vi har et problem med vår datter på 13 år.Hun lyver til venninna si. Vi har tatt henne for dette 3 ganger på et år. Det er forferdelige ting hun lyver om. At noen har prøvd å knivstikke henne og hun har blitt voldtatt av en gutt på 16 o.l Jeg har kommet over disse påstandene ved å se på logger på msn.Hver gang har hun lovd og aldri gjøre det mer,men jeg vet ikke om jeg kan tro på det.Siste gangen jeg fant ut av løgnen, så tvang jeg henne til å ringe til venninna si å fortelle om det.Da gråt hun forferdig og var helt ute av seg. Hvorfor gjør hun dette? Hun er skoleflink jente med mange venner og hobbyer. Hva kan vi gjøre for å få slutt på dette. Tusen takk for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287135-lyver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest aspeløvet

Jeg reagerer veldig på det du skriver. For det første mener jeg det er et forferdeli stort svik av en mor å logge inn på datterens MSN, det blir som å lese en dagbok. For det andre lurer jeg på hva du egentlig gjør med datteren din? Hva visst det er deg hun lyver for, og ikke venninnen? Løgn er forferdelig, men svik er verre!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287135-lyver/#findComment-2304613
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...