Gjest D*lilith Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Var innlagt ca to måneder,og ble skrevet ut for ca en uke siden......og nå er alt et ork igjen. Tror den innleggelsen var forgjeves. Har vondt i alle musklene og hode,samt at det koker inni meg,hva er det symptomer på da? 0 Siter
Melba1365380968 Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg vet ikke helt hva du har vært innlagt for, men de symptomene der får det til å høres ut som om du har for mye stress og press på deg nå. Kan du redusere noe av det? Kanskje det vil hjelpe. Har det likedan selv, og det eneste som hjelper er å få mindre press på meg, både i hode og kropp. Færre avtaler og oppgaver, færre forventninger. Og ikke minst: hjelp til å få sortert og få litt avstand til alt som kverner i hodet. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg vet ikke helt hva du har vært innlagt for, men de symptomene der får det til å høres ut som om du har for mye stress og press på deg nå. Kan du redusere noe av det? Kanskje det vil hjelpe. Har det likedan selv, og det eneste som hjelper er å få mindre press på meg, både i hode og kropp. Færre avtaler og oppgaver, færre forventninger. Og ikke minst: hjelp til å få sortert og få litt avstand til alt som kverner i hodet. Takk for det. Ja det kan jo stemme det,kvir meg til neste uke for da skal jeg være alene med barna,og det blir stress og press... Så er det mye møter og styr for tiden,blir sliten av det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.