Gå til innhold

Har dere opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest nevermind__M

ja,faktisk.men hun måtte be om unnskyldning i ettertid,jeg løy jo ikke...og etter samtale med mine nærmeste ble det klart.jeg overdrev ikke..Dette var altså noe psykologen SA,ikke bare som jeg tror hun tenker.Mye dårlig innen helse hvis man har uvante problemstillinger...Mulig du bør skifte behandler som jeg gjorde?

Annonse

Gjest alolala

Jeg tror i hvert fall at ingen psykolog klarer å være profesjonell hele tiden. For min del blir jeg ganske svett av sånne situasjoner. Desverre klarer jeg ikke å si i fra..

Ja det er ikke noe særlig. Da jeg var innlagt en periode var der en psyk som hele tida hmm´et, smilte for seg selv og humret. Ganske ubehagelig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...