Gjest alolala Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 At psykologen sitter og gliser alá hahahhahaha du lurer ikke MEG! 0 Siter
multippel Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Nei.-) men vanskelig å bedømme det du skriver....men uansett...tja dette virker jo litt rart da....uansett om du prøvde å lure eller ei mener jeg! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Hvordan kan du vite hva psykologen tenker? 0 Siter
Gjest nevermind__M Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 ja,faktisk.men hun måtte be om unnskyldning i ettertid,jeg løy jo ikke...og etter samtale med mine nærmeste ble det klart.jeg overdrev ikke..Dette var altså noe psykologen SA,ikke bare som jeg tror hun tenker.Mye dårlig innen helse hvis man har uvante problemstillinger...Mulig du bør skifte behandler som jeg gjorde? 0 Siter
Gjest alolala Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Hvordan kan du vite hva psykologen tenker? fordi psykologer er noen dumme dyr? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 fordi psykologer er noen dumme dyr? Javel? 0 Siter
Gondor Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg tror i hvert fall at ingen psykolog klarer å være profesjonell hele tiden. For min del blir jeg ganske svett av sånne situasjoner. Desverre klarer jeg ikke å si i fra.. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Det har jeg opplevd og det er svært ubehagelig. 0 Siter
Gjest alolala Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg tror i hvert fall at ingen psykolog klarer å være profesjonell hele tiden. For min del blir jeg ganske svett av sånne situasjoner. Desverre klarer jeg ikke å si i fra.. Ja det er ikke noe særlig. Da jeg var innlagt en periode var der en psyk som hele tida hmm´et, smilte for seg selv og humret. Ganske ubehagelig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.