Gjest Blomsterbarnet Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg er så urolig, både i hodet og i kroppen. Regner med at det er det månedlige som melder sin ankomst. Da føler jeg meg "ekkel" over hele meg, usosial, urolig og angst. Helt ferdig egentlig. Men så klarer jeg ikke slappe av heller:( kunne ønske jeg bare kunne lagt meg ned og sett tv, men det funker bare ikke. Vuderer å gå en tur, men dagene før så får jeg sånn sosialangst og får nesten hetta av å gå ut. Hva kan jeg gjøre for å få ut litt guff? 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Det hjelper ikke....men jeg pleier å spise en haug med sjokolade. 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg kan også være litt utrolig disse dagene, det er ikke behagelig. Men hva med å ta en joggetur eller sykletur da? Få brukt kroppen litt og bli litt sliten, det pleier å hjelpe meg iallfall. Ellers virker vel alltid sjokolade også, som nevnt her allerede... 0 Siter
Sofline Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Det kjenner jeg igjen. Jeg synes det pleier å hjelpe å gå eller sykle en tur, eller få beveget seg skikkelig på en eller annen måte, men det er et tiltak å komme i gang. 0 Siter
tjohei Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Hva med en hjemmetreningsapparat som du kan sette foran tv eller høre på musikk? Evt. gå/jogge en tur når det ikke er så mye folk ute? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.