Gå til innhold

nhd- andre - ortomolekylær medisin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er uvitenskapelig/alternativ behandling uten vitenskapelig dokumentasjon. Ikke bra om du blir tilbudt dette i det offentlige helsevesen.

Kan det være farlig på noen måte da? Forsto det som det var store doser vitaminer og mineraler. Psykiateren som driver med det og også reiser en del rundt til andre sykehus med sin lære er utdannet psykiater og jobber på psykiatrisk poliklinikk her jeg bor.

Kan det være farlig på noen måte da? Forsto det som det var store doser vitaminer og mineraler. Psykiateren som driver med det og også reiser en del rundt til andre sykehus med sin lære er utdannet psykiater og jobber på psykiatrisk poliklinikk her jeg bor.

Jeg vet ikke noe om denne kuren.

Det har vært gjort studier som har vist at for store doser vitaminer kan være skadelig. (Om dosene i den kuren du er tilbudt er så store, vet jeg selvsagt heller ikke noe om.)

Så kan man jo spørre seg om de potensielle bivirkningene ved vanlig psykofarmika er verre eller bedre enn dette.

mvh

Jeg vet ikke noe om denne kuren.

Det har vært gjort studier som har vist at for store doser vitaminer kan være skadelig. (Om dosene i den kuren du er tilbudt er så store, vet jeg selvsagt heller ikke noe om.)

Så kan man jo spørre seg om de potensielle bivirkningene ved vanlig psykofarmika er verre eller bedre enn dette.

mvh

Virkningen ved vanlige psykofarmika er i alle fall bedre dokumentert, så du er sikrere på å få noe igjen for ev. bivirkninger. :- )

Jeg ville i dette tilfelle stillt meg selv og behandler 1 eneste spøsmål. Kan dette skade med på noen måte? Hvis svaret er NEI, hadde jeg prøvd! Og jeg tror ikke noen tar noe mer skade av vitaminer og mineraler enn man gjør av andre preparater man blir tilbudt i behandling av angst og depresjoner. Det kan jo ikke våre så store doser det er snakk om.

Har ei venninne som var med i et opplegg med bruk av mye tran over en tid mot depresjon, funket på henne :) Men dette avhenger jo sikkert av hva slags type psykisk lidelse man har.

Han anbefaler det for deg, da har han tro på en virkning. Så ta en prat med deg selv :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...