Gjest Cipralexbruker Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Ei venninne tålte ikke Cipralex, men hadde en hel ubrukt eske. Siden jeg også bruker det, så fikk jeg tablettene av henne. Men pakningen er annerledes. Esken er hvit bare med gult felt rundt produktnavnet. Den esken jeg har pleid å ha er det også noe blått på. Det stpr tilverker H. Lundbeck på begge to. Men på den hvite pakka står det ompakker Farpack as, Oslo. Hvorfor? Vil ikke bruke pillene før jeg vet at det er de samme. Det står 10mg Cipralex Lundbeck på selve pillebretta i den hvite esken også. 0 Siter
Gjest bare en Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg var på apoteket i dag og fikk den hvite og gule esken. Det er samme legemiddlet, men fra en annen produsent. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Det er samme medisinen. Det føyer seg inn i rekken av "generika-tullball" som myndighetene har funnet på fordi de tror de kan spare noen kroner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.