Gå til innhold

redd meg, NHD, helten min!

Anbefalte innlegg

Høres litt rar ut den undersøkelsen der. For mange med adhd har lese og skrivevasker og matteprobler også...Så at det fordelte seg slik at det går opp med 100% :-) Men 30 prosent med diagnosen adhd er mange....kanskje burde man tenke at de bør få behandling?

Men husk at det er endel som ikke har noen av disse vanskene. Noen har én av vanskene, andre to og andre tre og mange med andre typer lidelser. Det er jo ikke sånn at alle innsatte har en av disse vanskene! ;)

Fortsetter under...

Men husk at det er endel som ikke har noen av disse vanskene. Noen har én av vanskene, andre to og andre tre og mange med andre typer lidelser. Det er jo ikke sånn at alle innsatte har en av disse vanskene! ;)

Neida...men jeg lurte litt på da jeg så på serien om man får som innsatt noen for for medisinsk hjelp....Eller om man bare settes inn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...