Gå til innhold

Aurorix- tretthet

Anbefalte innlegg

Gjest aurorixbr.

http://bluepages.anu.edu.au/no/treatments/what_works/medical_treatments/antidep_rimas

Jeg er så plaget med tretthet på dagtid. Bruker Aurorix 525 mg om dagen, pluss zyprexa 2,5 mg om kvelden. Tross den intense trettheten på dagtid som har variert i styrke i løpet av de de vel 7 mnd jeg har brukt aurorix, så har jeg allikel trøbbel med å få sove om kvelden??? Jeg fant overstånede link på nettet, og ble litt lettere til sinns da det må være opplevd av flere siden det er dokumnetert.

Har du hørt om det??

Jeg brukte aurorix høsten 2004 , og da var jeg veldig våken både dag og kveld. Innsovningsproblemer og litt "litt" hyper på dagtid. Fikk energi av dem. Denne gangen er det stikk motsatt. Kanskje det kan være i kombinasjon med zyprexa??

Merkelig at det skal virke så forskjellig fra gang til gang. Da jeg brukte dem i 2004 var det imidlertid ikke mot depresjon, men mot somatisert GAD.

Kan det ha noe å si??

Men det jeg egentlig lurte på var om du og hadde hørt om tretthet på dagtid?? slik tretthet og slapphet som jeg har nå gjør meg nemlig engstelig for at det kan være noe virkelig alvorlig som feiler meg.

Håper på svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287303-aurorix-tretthet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...