Gå til innhold

sex uten orgasme NHD eller andre!!

Anbefalte innlegg

hei! jeg er en kvinne som har problemer med seksuallivet mitt særlig når jeg er sammen med menn. men jeg er ikke lesbisk!! kjæresten min er så god og øm og ikke som de andre jeg har vært sammen med som bare gjorde seg ferdig og lot meg ligge igjen uten orgasme. kjæresten min er opptatt av at jeg også skal ha det godt og få orgasme men jeg greier ikke å slappe av sammen med ham og jeg ligger og tenker på alt mulig annet + at jeg skjemmes over den stygge kroppen min. jeg elsker ham men jeg bare faker en orgasme for at han ikke skal bli skuffet. jeg klarer jo alt dette fint alene!! da oppnår jeg mange orgasmer på en gang. da blir jeg opphisset også men ikke sammen med ham! jeg skjønner ikke dette!! hvorfor får jeg aldri orgasme sammen med menn og blir opphisset?? hva skal jeg gjøre........... jeg kan ikke fortelle dette til ham for da blir han kjempeskuffa over meg fordi jeg har lurt ham og latt som jeg har fått orgasme!! hva er galt??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287338-sex-uten-orgasme-nhd-eller-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Coriolis

vet ikke om problemstillingen hører til under psykiatrien, men...

Min teori er at mange som klarer å få orgasmer med seg selv, gjør andre bevegelser med hofta/bekkene under samleie, og dermed ikke får samme typen stimuli under samleie. Men det er langt fra et faglig svar.

Gjest xbellax

Vel det hjelper jo ikke å fake, da gjør du deg en bjørnetjeneste..som du vel har merket. Når du er alene slapper du av, du kobler ut og lar deg rive med. Når du er med kjæresten din er du absolutt alle andre steder enn sammen med ham, du er over-opptatt av kroppen din på en ekstremt negativ måte. Forsøk sexualitet forumet her inne, Gro er flink på slike ting som dette.

Nå skal jeg gå på tvers av alle mine prinsipper, men hva om dere starter forspillet med en god vin?

Vinen vil gjøre at du slapper lettere av. Prøv å finne andre situasjoner hvor du er avslappet, både fysisk og mentalt. I badekaret? Foran peisen? Levende lys?

Kanskje dere kan prøve et nytt sted? Senga og soverommet er ikke det eneste stedet hvor det går an å ha sex, og hvis du har kommet inn i en ond sirkel kan senga og soverommet gjøre deg mer anspent, også uten at du er det bevisst at det skjer.

Tenk på kroppen til partneren din. Hva er det ved han som tenner deg? Prøv å fokusere på det, både mentalt, fysisk og med blikket.

Kanskje en annen stilling hjelper? Kanskje du føler deg friere hvis du har styringen, f.eks ved at du sitter oppå ham?

Vær nydusjet, bruk yndlingsparfymen din, ta på deg undertøy som gjør at du føler deg kvinnelig, det trenger slett ikke være mini-mini for å være sexy.

Lær deg avspenningsøvelser for hele kroppen, men særlig for bekken/hofter. Jeg mener ikke at du skal fokusere på avspenningsøvelser midt under akten, men hvis du trener på å slappe av i musklene vil det også være lettere å slappe av når du trenger det (uten å fokusere på det).

Hva med å lufte problemet med kjæresten din som at det er et problem som har oppstått nå? Da slipper du å si at du har faket orgasmer tidligere. Si at du synes det er vanskelig å slappe ordentlig av for tiden, at du kanskje tror at det handler om stress f.eks. Da kan dere samarbeide på en bedre måte enn om du skuffer ham og sier at du har løyet før.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...