Gå til innhold

Hvor lang tid tar det før remerom virker...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lRemeronbruker

Jeg tar den klokka 21, og er da rimelig stuptrøtt og lysten på å sove klokka 22. Det er jo litt i tidligste laget, men om jeg tar den seinere så får jeg store problemer med å komme meg opp neste morgen klokka 0615 (noe jeg må for å komme meg på jobb)

Gjest remeron for søvn

Jeg tar den klokka 21, og er da rimelig stuptrøtt og lysten på å sove klokka 22. Det er jo litt i tidligste laget, men om jeg tar den seinere så får jeg store problemer med å komme meg opp neste morgen klokka 0615 (noe jeg må for å komme meg på jobb)

så den sitter i såpass lenge altså?Passer bra for meg,jeg er vant med imovane,og den sitter jo ikke lenge i.

Gjest Remeronbruker

så den sitter i såpass lenge altså?Passer bra for meg,jeg er vant med imovane,og den sitter jo ikke lenge i.

Det har kanskje noe å si at jeg bruker 60mg? Jeg brukte først 30mg, husker ikke hvordan det var med søvnmønsteret da. Jeg bruker den heller ikke mot søvn, men som antidepressiva. Jeg kunne godt tenke meg å ikke være trøtt så lenge (men samtidig er jeg fryktelig fornøyd med den timen mellom 21 og 22)

Gjest remeron for søvn

Det har kanskje noe å si at jeg bruker 60mg? Jeg brukte først 30mg, husker ikke hvordan det var med søvnmønsteret da. Jeg bruker den heller ikke mot søvn, men som antidepressiva. Jeg kunne godt tenke meg å ikke være trøtt så lenge (men samtidig er jeg fryktelig fornøyd med den timen mellom 21 og 22)

jeg har 30 mg...får prøve å se om det funker på søvnen,ellers kutter jeg den ut.er ikke deprimert,men sliter med alvorlige søvnproblemer

Gjest remeron for søvn

hvordan synes du remeron funker mot depresjon da?du har vel relativt høye doser,men spør likevel:)

Annonse

Gjest Remeronbruker

hvordan synes du remeron funker mot depresjon da?du har vel relativt høye doser,men spør likevel:)

Jeg har vel aldri prøvd noe som fungerer bedre.

Jeg kan ta meg selv i å tenke etter hvordan jeg har det og faktisk komme frem til svaret "joda, jeg har det egentlig bra" Men jeg måtte opp i 60mg før den effekten inntraff.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...