Gjest remeron for søvn Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Fikk remeron av fastlegen i dag,i håp om at det skal forbedre søvnen.Hvor lenge før jeg legger meg bør jeg ta den for å få maksimalt utbytte,og hvor lenge sitter den i?altså søvn-effekten? 0 Siter
Gjest lRemeronbruker Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg tar den klokka 21, og er da rimelig stuptrøtt og lysten på å sove klokka 22. Det er jo litt i tidligste laget, men om jeg tar den seinere så får jeg store problemer med å komme meg opp neste morgen klokka 0615 (noe jeg må for å komme meg på jobb) 0 Siter
Gjest remeron for søvn Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg tar den klokka 21, og er da rimelig stuptrøtt og lysten på å sove klokka 22. Det er jo litt i tidligste laget, men om jeg tar den seinere så får jeg store problemer med å komme meg opp neste morgen klokka 0615 (noe jeg må for å komme meg på jobb) så den sitter i såpass lenge altså?Passer bra for meg,jeg er vant med imovane,og den sitter jo ikke lenge i. 0 Siter
Gjest Remeronbruker Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 så den sitter i såpass lenge altså?Passer bra for meg,jeg er vant med imovane,og den sitter jo ikke lenge i. Det har kanskje noe å si at jeg bruker 60mg? Jeg brukte først 30mg, husker ikke hvordan det var med søvnmønsteret da. Jeg bruker den heller ikke mot søvn, men som antidepressiva. Jeg kunne godt tenke meg å ikke være trøtt så lenge (men samtidig er jeg fryktelig fornøyd med den timen mellom 21 og 22) 0 Siter
Gjest remeron for søvn Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Det har kanskje noe å si at jeg bruker 60mg? Jeg brukte først 30mg, husker ikke hvordan det var med søvnmønsteret da. Jeg bruker den heller ikke mot søvn, men som antidepressiva. Jeg kunne godt tenke meg å ikke være trøtt så lenge (men samtidig er jeg fryktelig fornøyd med den timen mellom 21 og 22) jeg har 30 mg...får prøve å se om det funker på søvnen,ellers kutter jeg den ut.er ikke deprimert,men sliter med alvorlige søvnproblemer 0 Siter
Gjest remeron for søvn Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg tar den klokka 21, og er da rimelig stuptrøtt og lysten på å sove klokka 22. Det er jo litt i tidligste laget, men om jeg tar den seinere så får jeg store problemer med å komme meg opp neste morgen klokka 0615 (noe jeg må for å komme meg på jobb) hvordan synes du remeron funker mot depresjon da?du har vel relativt høye doser,men spør likevel:) 0 Siter
Gjest hades Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 hvordan synes du remeron funker mot depresjon da?du har vel relativt høye doser,men spør likevel:) For meg så virket ikke remeron mot depresjon i det hele tatt. Brukte 30 mg. Den virket bra mot søvnproblem. 0 Siter
Gjest Remeronbruker Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 hvordan synes du remeron funker mot depresjon da?du har vel relativt høye doser,men spør likevel:) Jeg har vel aldri prøvd noe som fungerer bedre. Jeg kan ta meg selv i å tenke etter hvordan jeg har det og faktisk komme frem til svaret "joda, jeg har det egentlig bra" Men jeg måtte opp i 60mg før den effekten inntraff. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.