Gå til innhold

Tips for å mestre angst?

Anbefalte innlegg

Gjest slitsomt_med_angst
Skrevet

Nå sliter jeg med det. Jeg er urolig og engstelig inni meg og det føles som en klo som er i brystet. En kald svett hånd som holder et grep om hjertet mitt. Ikke noe hyggelig. Jeg har dessverre ikke angstmedisiner i det hele tatt så nå prøver jeg å overleve så godt som jeg kan. Har dere noen teknikker som gjør at en kan glemme angsten eller komme over det?

Skrevet

Hei :)

Leit og høre at du sliter slik :(

Det finnes uttallige måter og mestre angst på, men ingen av de er spesielt enkle. Jeg har aldri vært borte i noe som fungerer sånn simsalabim, hvis du forstår. Bortsett fra den berømte strikken på håndleddet, som er smertelig vond :)

Du skriver også litt lite om hva slags type angst du føler, hva engster deg? Er det spesielle situasjoner som utløser det? Hvordan arter det seg? Har du panikkanfall? Er det mer generell angst hele tiden?

Synes det er vanskelig og gi deg noen råd når jeg vet så lite.......

Skrevet

Hei.

Har også selv hatt angst. Den kom fordi jeg var utbrent, sliten, liten energi.

Godt råd til deg er å kutte ut alt ansvar for jobb.........slappe av, gjøre bare kjekke ting......eller ingen ting, inntil kroppen din kommer i form igjen......ta ikke ansvar for annet enn deg selv i en periode og bruk naturen for å komme deg ut.

Lykke til.

Gjest enkel yoga
Skrevet

Enkel yoga med pusteøvelser har hjulpet meg ved angst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...