Gjest dette er jeg redd for Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Det skremmer meg så vannvittig med alle personene man høre om i media som står fram i media med angst,eventuelt at media bare skriver at de har angst uten at de vil det selv. Veldig ofte går det noen måneder og så går det veldig galt med de (selvmord,dårlig miks av piller) osv. Det skremmer meg veldig. Virker som at uansett hvordan man jobber for å bekjempe angst/får behandling,så går det galt til slutt likevel. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/287459-angst-og-media-nhd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soulshine Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Heisann Det som er synd er at gladhistoriene sjelden kommer frem hverken her eller i media. De som har kommet seg ut av "sitt personlige helvete" eller i hvertfall lært seg og mestre det trakterer sjelden plasser som dette. De har rett og slett ikke behov for det Selv var jeg her en del for mange år siden og er nå tilbake kun for og titte litt. Så for og kanskje få deg til og bli mindre engstelig kan jeg fortelle deg at jeg er MYE bedre Jeg har slitt med heavy, livsbegrensende angst i mange, mange år. Og lever nå et ganske normalt liv. Det betyr ikke at jeg er kvitt alt jeg var plaget av, fordi jeg tror bekymring og angst er en naturlig del av min personlighet Jeg har i denne tiden jobbet hardt, gått mye på trynet, grått mine modige tårer, skreket ut min angst og kjempet meg videre. Jeg vil ikke bagatellisere og si at dette har vært enkelt! Men vil bare fortelle deg at det er mulig. I mitt tilfelle også uten medisiner (bortsett fra en kort periode jeg føler jeg ble tvunget av behandlingssystemet til og prøve Zoloft). Som jeg ble skrekkelig dårlig av Det er lys i tunnelen kjære deg. Det er flere rundt meg som har klart det samme Jeg er sikker på at du en dag kan se tilbake og finne ut at du befinner deg et helt annet sted. Masse lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/287459-angst-og-media-nhd/#findComment-2307313 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.