Gå til innhold

NHD: Å være to personer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på en ting. Er tidligere utredet for mulig schizofreni. Tre år uten medisiner, har den siste måneden tatt truxal 75 mg. Nå begynner jeg å våkne, og oppdager at den personen jeg de siste årene har vært, ikke har vært meg(han har vært sint, aggresiv, bitter, osv) Er dette tegn på schiz; eller er det angsten og uro som slipper?

Har spurt kamerater, og de sier at også de snakker med seg selv,(inne i hodet) men dette er så mye tydeligere. ( jeg spinner litt frem og tilbake ennå, men ikke så mye)

Gjest Blåbærpiken
Skrevet

Kan det være at "sykdommen" begynner å slippe taket? Og at det friske og syke er om en annnen, du veksler?At du "merker det" så tydelig nå, fordi det som er "friskt" er på vei inn? Dermed forstår du ingenting av den du har vært når du var "ordentlig" syk?

Og at det føles som om det er to ulike personer, fordi de er så ulike i personlighet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...